10% mai mult Bergenbier ca sa uiti ce-ai facut asta vara

10% mai mult Bergenbier ca sa uiti ce-ai facut asta vara

Din seria aventurilor celor 4 prieteni uniti, la bine si la greu, de berea Bergenbier va prezentam spotul “Baba” - un exemplu foarte bun despre cum 10% mai multa bere face ca explicatiile complicate sa fie mai usor de pus in propozitie.

Targetul dintotdeauna

Targetul Bergenbier este, la fel ca intotdeauna, bine definit: barbati legati de prietenia adevarata, buget mediu, amatori de fotbal, care le fac pe toate impreuna, care merg la pescuit impreuna, care merg la mare impreuna (in cazul asta) si impartasesc un Bergenbier la o barfa masculina neplanificata.

Desfasurarea actiunii

Spotul e deschis de unul dintre cei 4 muschetari care, manat de o dorinta mai presus de el, revine in camera de hotel cu o intentie precisa: sa gaseasca cel mai rapid drum catre toaleta. Totul bine pana aici, nu se pierde nici o cheie pe drum, nici o problema cu descuiatul incuietorii. Doar ca Vio (dupa cum il striga prietenii), in nemasurata lui graba, uita sa incuie usa si o tranteste atat de tare incat numarul camerei (166) se rasuceste si se transforma intr-un fatidic numar 169. In acelasi timp, o doamna draguta in cautare de propria-i camera, confunda pe buna dreptate usa lui Vio cu propria usa si patrunde in camera sus-numitului.

La scurt timp dupa, ceilalti 3 muschetari ai grupului vin zgomotos pe hol, ca sa-si recupereze tovarasul pierdut si sa-l directioneze catre vizionarea pre-planificata a unui meci de fotbal. Cand prietenii intra in camera, se vede clar mana destinului (sau a copywriter-ului, cel putin). Cei trei dau buzna, pe pat sta intinsa distinsa doamna imbracata in costum de baie si mancand dintr-o cutie cu capsune, iar din baie apare Vio, insuficient acoperit cu un prosop.

Din clasici citire

Recunosc in spot cateva idei din categoria evergreen, care sunt de efect intotdeauna: prieteni care isi cauta tovarasul cu un pretext si dau peste el in mijlocul unei situatii penibile. Ar mai fi: ideea schimbarii accidentale a numarului camerei, doamna trecuta de prima tinerete desfasurata pe patul unuia dintre mai sus-numitii, mancatul de capsune (nu se vede clar daca impreuna cu frisca sau nu), un “bellboy” imbracat in uniforma hotelului. Printre altele, apreciez bronzul specific romanesc al doamnei din imagini.

Stim ce-ai facut vara asta, domnule Vio!

Conceptul se potriveste foarte bine pe segmentul pe care Bergenbier il targeteaza. Baietii plecati in vacanta si rad unul de celalalt in timp ce se bucura de o bere, este ceva ce se potriveste imaginii barbatului roman. Iar ideile clasice nu dau niciodata gres, mai ales cand exploateaza una dintre amintirile tragi-comice ale unui barbat, amintire pe care a ingropat-o, impreuna cu prietenii, dupa ce a baut o sticla de bere.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related