Tu ce-ai facut cu primul salariu?

Tu ce-ai facut cu primul salariu?

Pe Primulsalariu.ro, proiect creat de Kinecto pentru BCR Pensii, gasim un Vox Pop filmat cat se poate de relaxat, la Universitate (Bucuresti), cu o muzica lejera pe fundal. Avem si dubstep-isti, si D’n’B-isti, avem si punkisti si vamaioti. Avem de toate, fara discriminare. Aflam, asadar, ca unii si-au cheltuit primul salariu pe o mare cinste, altii pe un plecat in Vama, altii pentru saritura cu parapanta al altcuiva si altii l-au folosit pentru simple manuale de spaniola. Ramane de vazut pe cati ii va determina Vox Pop-ul sa raspunda si ei ce au facut cu primul salariu si mai ales pe cati dintre ei ii va convinge sa se decida pentru BCR pensii atunci cand se vor angaja. Pentru ei, in lateral, pe homepage, gasim 4 optiuni, ca sa stie ce au de facut in situatia in cauza.


Fluturas in rama, pensie, telefon, SMS

Asadar: sa ceara si sa inrameze fluturasul pe care scrie suma primului salariu. Urmatorul pas: sa aleaga un fond de pensii privat (pentru ca oricum sunt repartizati aleatoriu si, deci, mai bine la alegere decat la intamplare). Sugestia 3: sa-si sune parintii si sa le spuna sa nu le mai trimita bani. Ultimul, dar nu cel din urma sfat: sa seteze SMS-uri automate prin care sa-si anunte prietenii ca sunt ocupati (A se intelege ca daca ai primul salariu, ai automat si un job stabil). Dintre cele patru variante, o sa va las pe voi sa ghiciti care era highlightata.ace

Publicul-tinta e tanar

Am apreciat abordarea fresh. Tinerii care au trecut deja de cativa ani de primul salariu, probabil ca sunt mai greu de convins acum sa-si faca o pensie privata facultativa (Pilon III), asa ca au inceput sa le comunice celor care trebuie sa opteze pentru un administrator al pensiei private obligatorii (Pilon II) pe care oricum o plateste angajatorul.

Pana acum, n-am prea vazut reclame din asta categorie care sa li se adreseze celor care tocmai si-au luat primul salariu sau urmeaza sa si-l ia in curand. Pentru ca, fara competitori, e infinit mai usor sa ramai in mintea publicului, nu-i asa?

Prin urmare, “sa sarim pe ei cat sunt tineri si dezorientati” (adica sa le oferim o optiune pentru pensia privata obligatorie), mi se pare o strategie buna. Nimeni nu se gandeste pe la varsta de, sa zicem, 25 ce urmeaza sa faca la batranete. Si mai toata lumea isi investeste banii in muzica, haine sau excursii si nu in pensii private facultative. Dar cand se vor gandi la asta, vor avea deja „un furnizor” in cap.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related