Consumatorul roman este dispus sa incerce lucruri noi, piata romaneasca fiind foarte receptiva la noi lansari de produse. Cel putin asa a motivat Tiberiu Mercurian actul de curaj al Bergenbier S.A. de a aduce pe piata din Romania berea pragheza Staropramen.
Tot de la Tiberiu Mercurian, Directorul de marketing Bergenbier S.A., am aflat ce agentii vor gestiona contul acestui nou brand premium, care sunt concurentii directi pe segmentul de piata vizat, dar si care vor fi canalele prin care se va face comunicarea. Puteti citi interviul integral aici.
Intrebati ce fac cu banii ramasi dupa ce isi acopera cheltuielile esentiale, 32% dintre consumatorii europeni spun ca ii pun deoparte, 32% isi cumpara haine noi, iar 22% ca nu le mai raman bani de cheltuit. De asemenea, in topul ingrijorarilor acestora se afla cresterea facturilor la utilitare, educatia si bunastarea copiilor aflandu-se pe locul 7, conform raportului Nielsen: Global Online Consumer Confidence. Mai multe despre increderea, ingrijorarile si intentiile de cumparare ale consumatorilor europeni in T2 2011 puteti citi aici.
La capitolul Promotii, avem: concursul "Palmolive Music!”, care cauta playlisturi generate de utilizatori pentru fiecare dintre noile geluri de dus; campania prin care Petrom isi suna clientii direct in statia de benzinarie pentru a-i anunta ca au castigat; promotia Campari desfasurata pe Facebook prin care se ofera sedinte de shopping de 300 de euro; "Vara premiilor Logitech" prin care Logitech ofera ca premii un scooter Vespa si 9 sisteme audio; si nu in ultimul rand, decizia hypermarketului real,- de a continua lupta impotriva inflatiei cu o noua campanie promotionala prin care va rambursa integral valoarea TVA-ului tuturor clientilor.
Am tot vorbit despre promotii, insa prea putin despre rezultatele lor. In acest sens, NESCAFE Brasero sparge gheata anuntand cifrele obtinute de pe urma campaniei "Ai dimineti castigatoare cu NESCAFE Brasero”: peste 450.000 de intrari.
Activitatile de CSR au devenit o practica obisnuita care face parte din procesul de marketing, aducand valoare brandurilor care li se asociaza. In acest sens, Dolce Sport, postul de televiziune al Romtelecom, organizeaza sambata maratonul "Cea mai mare ora de sport", iar prin campania de educatie financiara MoneySense, RBS va inscrie 60 de copii la gradinita.
Pe piata telefoniei mobile, vestile vin din partea Cosmote, care lanseaza o gama de noi planuri tarifare pentru toate marimile de buzunare: XS, S, M, L, XL si XXL.
Si nu in ultimul rand, incepand cu 13 iulie, utilizatorii de Smart TV se bucura de acces gratuit la zeci de videoclipuri si filme 3D prin noua aplicatie Samsung - "Explore 3D".