Cum sa nu-ti placa publicitatea comparativa? Publicitatea sanatoasa care face branduri precum Audi si BMW sa fie in viata, muscand din piata mai ceva ca din ultima felie de pizza de pe suprafata pamantului. Cum sa nu-ti placa Mos Craciunul care iarna lucreaza pentru o corporatie si vara schimba taberele si cum sa nu te incante migratia ursilor polari de la Cola la Pepsi?
Cum se intampla, de exemplu, in spotul "Unchiul Teddy". Cand siesta ursului-tata sub umbrela improvizata in “dunele” de gheata este intrerupta de unchiul Teddy, unchiul cool si plin de viata care vine la bordul unui yacht, acompaniat de doua fane ale sale din sexul opus.
Ursul-tata si familia lui, vizibil plictisiti, se bucura de - ce sa vezi – neinteresanta sticla de Cola. Probabil ca la Polul Nord nu e foarte clar cand se schimba sezonul, pentru ca, intr-un fel, familia de ursi polari ramane blocata in iarna in ciuda tentativei slabe de a intampina vara cu o umbrela de soare si un suc rece. "Ai nevoie de un Pepsi!", zice unchiul Teddy, imbatat de cutia de Pepsi pe care o tine in mana. E necesar doar sa scapam de motivul plictiselii (aluzie deloc mascata catre Cola) si sa intram in atmosfera de petrecere.
Mai bronzatul membru al familiei ii ofera tatalui-urs o cutie de Pepsi, iar familia extaziata se urca la bordului yacht-ului care, dupa cum sugereaza Teddy, ii va duce in Caraibe si le va alunga plictiseala specifica ierni si specifica mai-stim-noi-carei-bauturi.
Spotul asta e o continuare la provocarea anterioara pe care Pepsi a lansat-o pentru Cola. Spotul anterior Pepsi "Santa Dancing", in care Mos Craciun trece de cealalta parte a baricadei, spune literlamente ca vara e pentru distractie. Cu chef de dans si pus pe sotii, Mos Craciun cumpara de la barmanul care ii zambeste complice, nici mai mult nici mai putin decat un Pepsi, refuzand oferta initiala de Cola.
Si-acum, revenind la tema initiala, cum sa nu-ti placa publicitatea comparativa?
Comentarii