Campania promotionala “Ai dimineti castigatoare cu NESCAFE Brasero”, sustinuta de emisiunile “Neata cu Razvan si Dani” si “Morning ZU”, a generat peste 450.000 de inscrieri in promotie si o audienta media de mai mult de 8.9 persoane, informeaza un comunicat emis de Graffiti PR.
In perioada 15 aprilie – 15 iunie, au fost organizate zilnic trageri la sorti in timpul emisiunii “Neata cu Razvan si Dani”. S-au acordat premii de cate 1000 EUR pentru codurile de pe ambalajele de pungi si borcane NESCAFE Brasero.
"NESCAFE Brasero este cafeaua care te binedispune la primele ore, de aceea am decis ca intregul concept al promotiei nationale sa fie relationat cu o emisiune matinala cu audienta foarte buna, o adevarata provocare pentru toate partile implicate. A fost un proiect indraznet, in care le-am oferit consumatorilor multa buna dispozitie prin prezenta zilnica in emisiunea ‘Neatza cu Razvan si Dani’. In final, s-a dovedit ca a fost o alegere foarte buna, promotia a fost un real succes, atat la nivelul numarului de inscrieri, cat si a cotelor de piata. Referitor la numarul de intrari, 9% au provenit din pachetele de gramaj mare, transformandu-le in cani de cafea, putem spune ca am obtinut un numar de 2,54 de milioane de intrari, un rezultat foarte bun", a declarat Ana Maria Doxan (Business Manager, Nestle Beverages Romania).