“Suntem mandri de el! Incearca-l si tu!”. Da! Hai! Cand? Acum? Pot acum? Va rog, cineva sa-mi aduca o bere fara alcool acum! Daca producatorii sunt mandri de berea asta, e clar ca nu trebuie sa mai irosim nici un moment si s-o incercam cu totii acum!
Vizualurile campaniei, de care sigur v-ati lovit pe strada sau in reviste, sunt cat se poate de imbietoare: headline-ul irezistibil planeaza pe un albastru infinit, iar berea e turnata cu mestesug, incercand in zadar sa-ti faca o pofta pe care cuvintele “fara alcool” o anihileaza pe data.
E deja suficient de dificil sa te impaci cu ideea ca vei comanda o bere fara alcool (si ca ea chiar ti se va aduce), sa constientizezi ca urmeaza sa te imbeti cu apa rece la propriu si la figurat, atunci cand esti cu masina si nu ai de ales, asa ca ce ar putea brandurile acestea de bere sa faca ar fi macar sa te ajute sa te impaci cu gandul ca esti singurul care nu se bucura cu adevarat de bautura lui in seara aceea. Daca tot trebuie sa alegi cel mai putin insipid brand dintre cele mai insipide (prin natura categoriei), macar sa-ti faca alegerea mai usoara. Si “Suntem mandri de el!” nu stiu cat succes are la diferentiere. Fraza asta ar putea s-o spuna nu doar toate berile fara alcool din lume, dar si toti producatorii de orice de pe Pamant. E un truism (publicitar). N-o sa iasa niciodata vreunul sa spuna: “Domn’e, nu ne-a iesit chiar asa bine cum speram, dar incercati-l si voi, poate n-o sa va stea in gat”.
Comentarii
Totusi, s-ar putea sa fie naspa, nu am gustat.