Brici Entertainment a creat campania "Copiata, niciodata egalata" pentru Pilsner Urquell

Campania "Copiata, niciodata egala", creata de agentia Brici Entertainment si lansata de Ursus Breweries, scoate in evidenta faptul ca Pilsner Urquell este prima bere Pilsner din lume, informeaza un comunicat de presa emis de The Practice.

Pilsner Urquell - Copiata, niciodata egalata

Ideea creativa pentru ATL si BTL a fost dezvoltata si produsa de echipa din Bucuresti a agentiei Brici Entertainment, se precizeaza in comunicat. Campania are creatii pentru outdoor si print, dar si activitati si materiale de trade marketing prezente in locatiile in care este distribuita Pilsner Urquell.

Dorind sa sublinieze faptul ca Pilsner Urquell este berea Pilsner originala, s-a ajuns la analogia analogia "unica si originala, este copiata peste tot in lume, dar copiile nu vor fi niciodata la fel de bune ca originalul", explica Mark Walton (Chairman & Chief Creative Officer, Brici Entertainment).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

George Lupeanu
acum 13 ani
Bravo Brici Entertainment! O campanie brici, fara compromisuri, cum n-am mai vazut de ceva vreme in Romania. In general campaniile la bere sunt mediocre, dar ce ati reusit de data aceasta este o abordare cu adevarat proaspata datorita unui insight strategic excelent. Sper ca pe viitor sa vedem cat mai multe intreprinderi creative de asemenea anvergura!


Branded


Related