Media Direction a derulat un proiect de mentorat in cadrul cursului de "Media Planning" de la Masterul de Marketing si Comunicare in Afaceri din ASE astfel incat sa imbogateasca si sa complementeze programa masteratului cu informatii actuale, venite de la profesionisti capabili sa ofere o perspectiva reala asupra a ce inseamna comunicarea, potrivit unei informari de presa din partea BBDO.
Proiectul a constat in 8 seminarii sustinute de Stefan Stroe (Manager, BuzzMen), supervizorul proiectului, si de specialisti din partea Media Direction: Roxana Panturoiu, Mirabela Pricopi, Monica Bildea si Gabriel Barbu au fost responsabili cu prezentarea de landscape si cea de media planning, Sorin Popa si Gabriel Patru au vorbit despre partea de cercetarea in media, ce tool-uri se folosesc in industrie si cum, analiza de consumator si setarea mixului optim. Astfel, s-a discutat despre fiecare etapa a demersului de comunicare in media, de la intrarea brief-ului in agentie, pana la demersul strategic, implementare si control. La incheierea fiecarei etape, masteranzii au avut de realizat cate o tema.