Kaleidoscope a adaptat pentru Romania ZURF, toolul de monitorizare calitativa si cantitativa pentru social media dezvoltat de uberVU

Odata cu lansarea aplicatiei ZURF, instrumentul de monitorizare pentru social media dezvoltat de uberVU si adaptat pentru Romania de Kaleidoscope, Grupul BBDO dezvolta si divizia operationala Digital Consulting, care va functiona in cadrul agentiei Kaleidoscope, informeaza un comunicat de presa emis de Graffiti BBDO.

"Ne bucuram sa constatam ca brandurile din Romania incep sa fie tot mai interesate sa investeasca in social media, iar echipa Kaleidoscope are un nivel foarte bun de intelegere a fenomenului si curajul de a face pionierat in acest domeniu. Nu putem fi decat mandri ca aducem uberVU si in Romania si extrem de fericiti cu parteneriatul nostru strategic cu Kaleidoscope", a declarat Vladimir Oane (fondator, uberVU).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related