CohnandJansen JWT a creat campania “Superinvitatie la distractie” pentru JACOBS Ice Coffee

Campania “Superinvitatie la distractie”, creata de CohnandJansen JWT pentru JACOBS Ice Coffee, are creatii pentru TV, Outdoor si POSM, urmand sa aiba si o componenta online, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR.

Conceptul creativ este explicat de Viorela Turcu (Copywriter, CohnandJansen): “Intr-o forma sau alta, cu totii ‘colectionam’ amintiri din vacantele noastre. Superinvitatia JACOBS Ice Coffee iti ofera pretextul de a face un salt vizual direct in viitor. Pentru ca, atunci cand accepti o invitatie, dai sansa unei intamplari sa se transforme intr-o amintire pe care iti vei dori s-o povestesti peste ani, cand o vei fi ajuns din urma”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related