Nu mai e o noutate ca Robotzii sunt al naibii de cunoscuti: peste 438.000 de fani pe Facebook, in jur de 10.000 de comentarii (cel putin la ultimele episoade), milioane de vizualizari pe YouTube. Si de aici mai rezulta ca un product placement intr-unul dintre episoade este o afacere al naibii de inspirata.
Sunt doua lucruri de apreciat la seria Robotzi, creata de Creative Monkeyz: (deocamdata) nu exista product placement aproape deloc, iar atunci cand exista, reclama e foarte subtila. Bine integrata in context, cu un dialog care este lucrat in jurul produsului si care sa nu deranjeze gustul pretentios al consumatorului de Robotzi. Cat despre reclama pentru produse in fiecare episod, ori e vorba de o strategie si o consideratie pentru fani foarte bine gandite, ori nu se inghesuie foarte multa lume sa intre in air-time-ul episoadelor. Ori chiar amandoua. Oricare dintre variante ar fi, au o steluta aurie pentru subtilitate.
Comentarii
poate prea subtile ;)
M-ai cam pierdut aici cu articolul:
"Buna targetarea
Cel putin in ceea ce priveste brandurile care au aparut pana acum in episoade (Ziua Barbatului - evenimentul Bergenbier si Ursus), publicul pare sa fie un unul potrivit. Fie ca e vorba de adulti 30+ care vor sa se relaxeze cu nitel umor iesit din comun si sa se delecteze, de ce nu, cu o bere, sa zicem, fie ca e vorba de adolescenti care musai se uita la Robotzi si care oricum beau cate-o bere (cu masura si numai in timpul liber)."
Bere targetand adolescenti nu este deloc in regula, dar depinde cum definesti tu adolescentii. In mintea mea majoritatea au sub 18 ani.
"Nu stiu daca v-a ros pe voi intrebarea in timp ce citeasti articolul asta despre Robotzi"
Ce s-a faca ma?
Sfat: revizuieste-ti si tu articolele inainte sa le publici.
Pace si prosperitate!