Cea mai recenta campanie Odyssey

Pate Ardealul s-a relansat intr-un nou ambalaj si cu o campanie TV care va rula incepand cu 7 iunie pe ProTV, TVR1 si TVR2. De asemenea, produsul va avea o promovare sustinuta pe perioada Campionatului European de Fotbal si a Jocurilor Olimpice. Ideea de la care am plecat este "daca vrei sa ai o masa adevarata fara sa depui prea mult efort, Pate Ardealul este cea mai buna optiune: are un continut ridicat de ficat si este gustos".

Povestea spotului TV: doi barbati alearga dupa un porc si o gaina, nu reusesc sa-i prinda si se consoleaza satisfacuti cu Pate Ardealul, care are un "continut ridicat de ficat adevarat". "Ardealul este un client de tot respectul. Clar, de bun-simt si pasionat de ceea ce face. Campania este curajoasa pentru categorie si comunica atributul produsului intr-un mod amuzant si nou", spune Vali Suciu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related