Grapefruit a realizat campania digitala Renault Clio Yahoo! - “Masina Interactiva”

Pentru a promova modelul Renault Clio Yahoo!, dotat cu un dispozitiv extern wi-fi, Grapefruit a dezvoltat campania online "Masina Interactiva" prin care premiaza conectivitatea in retelele sociale, informeaza un comunicat emis de Grapefruit.

Pe site-ul clio-yahoo.ro se desfasoara un concurs la care utilizatorii primesc un numar de puncte in functie de diferite actiuni pe care le indeplinesc: creare de cont pe site (2 puncte), Like pe pagina de  Facebook Renault Clio Yahoo!, post pe Twitter, Quiz Clio Yahoo!, joc ‘Echipeaza bordul’, suggest catre prieteni a paginii de Facebook a masinii, invitatii catre prietenii din Yahoo! Address Book, vizitarea unui agent Renault (80 puncte).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related