Next Advertising a castigat contul de CSR al Coca-Cola HBC Romania

In urma castigarii unui pitch, Next Advertising va asigura servicii de comunicare pe zona CSR (Corporate Social Responsability) pentru Coca-Cola HBC Romania, informeaza un comunicat emis de Next.

Castigarea acestui client vine ca o recunoastere a diviziei "Change" din cadrul Next Advertising, responsabila de proiectele de implicare si responsabilitate sociala, se precizeaza in comunicat.

"Prezentarea a fost extrem de creativa, dar sincer, la asta ne cam asteptam. Ceea ce ne-a impresionat realmente a fost ambalarea creativitatii intr-o viziune unitara, condusa de un concept generos, care ne-a castigat imediat, fara drept de apel”, a afirmat Laura Sgarcitu (Specialist Programe Comunitare, Coca-Cola HBC Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related