BCR implineste 15 ani de existenta. De 15 ani principalul sau obiectiv este sa creeze si sa lanseze servicii si produse cat mai diverse, astfel incat sa poata satisface nevoile clientilor sai . A ajuns astfel sa fie cel mai renumit si bine pozitionat brand din tara noastra pe piata financiara autohtona, fapt dovedit de cei peste 5 milioane de clienti care beneficiaza de serviciile bancii.
Leo Burnett a creat, pentru acest moment aniversar, o noua campanie de imagine, campanie prin care a reusit sa sublinieze ideea de diversitate si faptul ca BCR este partenerul care are solutii pentru fiecare dintre noi.
Despre modul de realizare al spotului, Ema Prisca, Senior Copywriter explica: "BCR e cea mai mare banca romaneasca, are clienti din cele mai diverse zone geografice si de interes; pe scurt vorbeste cu aproape toti romanii. Si acest lucru am vrut sa-l aratam, construind o poveste nu departe de realitate despre o zi din viata a doi oameni. Un om de la sat implinit si multumit si un tanar urban, de succes. Ei sunt poli care definesc universul BCR."