Campania "Viata in 3D”, dezvoltata de Kinecto si LG Electronics pentru promovarea noilor televizoare "LG Cinema 3D", a constat intr-un concurs de spoturi create de bloggerii Cristian Manafu, Victor Kapra, Dan Dragomir si Costin Cocioaba, informeaza un comunicat emis de Tempo Advertising. Cei 4 au realizat cate un spot online in care testau tehnologia televizoarelor "LG Cinema 3D”, in timp ce Vlad Craioveanu a fost testat filmand tehnologia 3D conventionala, aratand astfel cum tehnologia Cinema 3D evita principalele probleme ale tehnologiei 3D conventionale: greutatea ochelarilor, posibilitatea ca ochelarii 3D sa ramana fara baterie, faptul ca ochelarii trebuie impartiti cu prietenii si efectul neplacut al ochelarilor 3D asupra ochilor. Utilizatorii de internet au votat spotul lui Costin Cocioaba drept "Cel mai popular film".
4 bloggeri au strans 1500 de voturi in campania LG Electronics – "Viata in 3D", dezvoltata de Kinecto
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: