Daca Paul se tinea de emisiuni TV pana acum, cu Cristina coprezentatoare si Bogdanel regizor, acum pare-se, inspirati cel mai probabil de TIFF, cei trei au devenit protagonisti ai unor filme celebre, "usor" reinterpretate.
Trioul dinamic s-a “teleportat” in lumea filmelor si interpreteaza in noile spoturi scene inspirate din Kung Fu Panda, Star Trek, Star Wars, Titanic si Nasul. Cu scenarii evident adaptate stilului maximian si targetului caruia i se adreseaza. Doua lucruri ar fi de urmarit: cuvantul “dublu” folosit masiv in comunicarea noii oferte si faptul ca Bogdanel cam incaseaza de la Paul. Care, de cand s-a cuplat cu Cristina (si in spoturile Vodafone), e semnificativ mai cool in ochii consumatorilor.
Revenind la noul mesaj de comunicat, care, apropo, vine cu un semn specific facut de Paul ca reminder al complicitatii dintre el si public, el transmite informatii despre noua promotia Maximia: “dublu valabilitate la reincarcare, dublu trafic de net, vorbit nelimitat in grupul de prieteni”. I-as acorda credit ideii spoturilor pentru ca este dinamica, bine incadrata in context si suficient de light incat sa ramana in memorie. In orice caz, e un salt destul de mare de la comunicarea clasica de promotie cu “x te premiaza cu dublu premiilor” sau “cumpara 1 si primesti 2” sau “aceiasi bani, de doua ori mai multe produse” care nu fac decat sa aglomoreze casutele postale ale consumatorilor cu fluturasi care nu sunt aproape niciodata cititi.
Exceptie face doar spotul "Doctorul" care, ca sa ma incadrez in context, face parte din alt film. Adica: promoveaza o alta promotie si e asa de rau ciuntit, incat nu as putea sa spun cu 100% siguranta ca e inspirat de filmul "The Strange Case of Doctor Jekyll and Mr. Hyde". Sa fie totusi din Dracula?
Pe final, pentru fanii Bogdanel, sa stiti ca e pasnic in vreo doua spoturi, dar isi ia revansa in “Star Wars”, unde il ciufuleste nitel pe Paul.