B'ESTFEST se vedea de dinafara asa cum se vedea si pe dinauntru: brandat si plin de viata. Inca de la check-in fluturau in vant insemnele partenerilor principali Coca-Cola si Ciuc Premium si mai tarziu am descoperit si branding-ul Jagermeister si Burn, printre altele. Conform hartii care ne-a ghidat prin multimea de activitati care se intreceau sa ne atraga atentia la B'ESTFEST, Coca-Cola a avut o zona speciala, unde activarile Coca-Cola au fost menite sa reaminteasca participantilor ca brandul este fresh, plin de viata, fun si, de ce nu, neconventional.
Asa ca oricine cu ceva curaj si ceva mai multa incredere in talentele de dansator si de cantaret a putut sa-si demonstreze skill-urile la Dance Pad-ul pus la dispozitie de Coca-Cola sau cu chitara electronica, cu speranta de a dobori high score-ul ultimului jucator de Guitar Hero. Si ca imaginea sa fie completa, alaturi de cantec si dans, oricare participant a putut sa traiasca propria experienta de stage-diving. Direct de pe mini-scena pusa la dispozitie de Cola pe salteaua gonflabila cu acelasi branding.