Teatru in autobuz, cinema la metrou si muzica live in intersectii: Grolsch isi propune sa schimbe orasul prin creativitate

Teatru in autobuz, cinema la metrou si muzica live in intersectii: Grolsch isi propune sa schimbe orasul prin creativitate

Campania Grolsch - „Change the city with creativity” include o serie de evenimente neconventionale care vor avea loc in Bucuresti timp de o luna, in perioada 23 iunie – 23 iulie.

Proiectul „Teatru mobil” este un festivalul de teatru in autobuz realizat in parteneriat cu „Lorgean theatre”, primul teatru de apartament din Bucuresti, deschis de Jean-Lorin Sterian in decembrie 2008. In fiecare seara, de marti pana sambata, au loc reprezentatiile a doua piese, la orele 19:00 si 20:00.

 

Autobuzul Grolsch pleaca din statia din dreptul Hanului lui Manuc, cu spectatorii care si-au rezervat locurile pe pagina Facebook.com/ExperimentalistRO, in tabul „Teatrul mobil“. In total, vor avea loc 40 de reprezentatii a 11 piese alese de Jean-Lorin Sterian. La premiera de pe 28 iunie, s-au jucat piesele „Nebuna lucida” si „In orasul asta sunt Bentleyuri albe”. Participarea este gratuita, iar programul se gaseste pe experimentalist.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related