Dupa un an in care a castigat in mintea romanilor locul de banca europeana datorita serviciilor si a produselor oferite, anul acesta ABN AMRO Bank trece impreuna cu Odyssey la nivelul urmator in ceea ce priveste complexitatea produselor si a comunicarii.
Astfel, Banca ABN AMRO se prezinta pentru prima data pe micile si marile ecrane cu o campanie tactica pentru doua dintre produsele sale cele mai puternice, adresate pietei de retail, Creditul de uz personal si Creditul ipotecar.
In cazul Creditului de uz personal, ABN AMRO Bank isi diferentiaza oferta prin aprobarea celei mai mari sume de bani fara multe documente si alte batai de cap. Acesta este si beneficiul care a fost ales spre a fi dramatizat in conceptul creativ al spotului.
Creditul ipotecar este un produs mai nou al bancii ABN AMRO si este construit astfel incat sa raspunda nevoilor esentiale ale romanilor care isi doresc nu numai o casa, dar si un pachet de servicii functionale. Echipa Odyssey a exploatat in comunicare beneficiul rational diferentiator al produsului si anume, faptul ca oamenii vor primi un raspuns rapid in cazul in care aplica pentru acest credit. Acesta este un lucru esential pentru aceasta piata, unde se poate pierde o oferta buna din cauza intarzierii aprobarii si implicit efectuarii platii de catre banca.