Stefan Chiritescu despre campania ‘Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi’: "Este o celebrare a bucuriei de a trai, indiferent de ce inseamna un sistem politic sau dezvoltarea tehnologica"

Stefan Chiritescu despre campania ‘Pepsi-Cola. Si ieri. Si azi’: "Este o celebrare a bucuriei de a trai, indiferent de ce inseamna un sistem politic sau dezvoltarea tehnologica"

Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) vorbeste despre campania "Pepsi-Cola. Si ieri. si azi": care a fost brieful primit de la client, ce isi propune campania, cum s-a facut documentarea si cum s-a ajuns la creatiile din campanie, ce rezultate exista pana acum, dar si cum vede aparitia campaniei Pepsi-Cola fata de competitorul Coca-Cola.

IQads: Cum suna brieful primit de la client?

Stefan Chiritescu: Nu a fost un brief obisnuit. 'Pepsi Cola. Si ieri. Si azi' e un proiect comun existent in mintea noastra (atat client, cat si agentie) si in diverse ppt-uri de foarte mult timp. Brieful a fost - spre marea bucurie a agentiei - 'Hai sa facem proiectul anul viitor'. Ca dovada ca briefurile scurte sunt cele mai bune.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune


Comentarii

Dragos Novac
acum 13 ani
"este o campanie despre care se vorbeste in agentii, pe bloguri, pe strada."

wow, chiar vorbeam la floraria din coltz de la mccann despre asta! sunteti tari, sunteti cei mai tari din universul asta. asta zicea si tziganca... =))

Ovidiu Sebastian Pop
acum 13 ani
da..misto campania...pacat ca coca cola au facut asta putin mai repede
flavia voicu
acum 13 ani
Asadar, mie imi place aceasta campanie si ceea ce transmite. Este foarte bine executata, atat online cat si offline :) Bravo, good job Pepsi!


Branded


Related