[Cannes Lions 2011] Titanium si Gold la Integrated pentru McCann si "American ROM"

[Cannes Lions 2011] Titanium si Gold la Integrated pentru McCann si "American ROM"

La ultima gala de la Cannes Lions 2011, care a avut loc sambata, 25 iunie, McCann Erickson a primit pentru campania „American ROM” Titanium Lion si Gold in sectiunea Integrated.

Sectiunea „Titanium” premiaza cele mai bune idei de campanii, indiferent de categoria de produs sau de buget. Anul acesta nu s-a acordat un Grand Prix la Titanium, cele mai bune idei de campanii din cadrul intregului festival Cannes Lions 2011 fiind cele 3 premiate cu Titanium: „American ROM”, Volkswagen – „The Speed Camera Lottery”, semnata de Bluemotion Technologies, DDB Stockholm si „Decode Jay-Z wirh Bing”, semnata de DROGA5, New York.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related