Pe 23 si 24 iunie va avea loc Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment dedicat industriei de marketing research din Romania, organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Cu aceasta ocazie, companiile de cercetare vor fi puse fata in fata cu reprezentanti ai clientilor si ai agentiilor de publicitate, in efortul de a dezbate teme importante pentru industria de marketing research.
Cele 4 paneluri din 23 iunie trateaza, fiecare, un subiect de maxim interes pentru industria de marketing: Shopper Trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools.
Panelul care va inchide prima zi de eveniment, Innovative research tools, beneficiaza de prezenta a patru specialisti din agentii importante din Romania si din afara tarii: Carmen Wieck, Managing Director – Synovate Romania, Maciej Karwowski, Research Unit Manager – Millward Brown Poland, Mihaela Uriciuc, Client Service Specialist – ISRA Center si Traian Nastase, Online Project Manager – GfK Romania.
Carmen Wieck, Synovate Romania, va prezenta BrandLife, o abordare inovativa care completeaza diverse metode calitative si cantitative folosite in prezent, constand intr-o analiza "mai departe de cuvinte” care pune la dispozitia respondentilor mii de imagini din care acestia trebuie sa aleaga. Modul constient in care acestia selecteaza anumite imagini este apoi pus in relatie cu inputul verbal general pentru a se putea oferi o intelegere aprofundata a setului total de atitudini si motivatii, care stau la baza recomandarilor strategice in zona de marketing.
Despre neuro research si beneficiile pe care o abordare inovativa de acest gen va vorbi Maciej Karwowski, Millward Brown Poland. Maciej va prezenta diferite modalitati prin care se pot obtine informatii valoroase, apeland la metoda neuro stiintei – de la asocierile implicite si masurarea undelor cerebrale la eye tracking si decodarea faciala, subliniind avantajele si limitarile unei astfel de abordari.
Mihaela Uriciuc, ISRA Center, va vorbi despre masurarea ambajului de produs in contextul unei piete competitive, prezentand metodologia Virtual Shelf Test. In plus fata de instrumentele prezente pe piata locala de research, care vorbesc despre dimensiuni precum atractivitatea, intentia de cumparare sau transmiterea valorilor de brand, Virtual Shelf Test realizeaza estimarea impactului noului ambalaj la raft, inainte de lansarea efectiva a produsului.
Traian Nastase, GfK Romania, va prezenta tool-ul MarketObsurvey si o serie de aplicatii ale acestuia, cu exemple care scot in evidenta importanta combinarii metodelor clasice de cercetare cu tehnologia avansata de monitorizare a comportamentului pe internet, pentru obtinerea de insighturi in profunzime si luarea de decizii digitale strategice.
Mai multe informatii despre SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 si inscrierea la eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat
Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri.