"Vrem ca macar pentru un moment sa iesim din cotidian, din rutina zilnica si sa facem ceva extraordinar. In toata lumea, grupuri de oameni diferiti, se aduna ca sa faca ceva
neobisnuit. Nu se cunosc intre ei, si se poate sa nu stie de ce s-au strans. O invitatie poate sa fie pentru cativa sau pentru cateva sute de oameni, o invitatie care sa iti incite maginatia este singurul lucru comun. Orice se poate intampla, de la o lupta cu perne la opera. Asta, si pesemne dorinta de a iesi din banalitate si pentru exact doua minute sa faci ceva extraordinar.
Este un fenomen. Este ultima sansa de a te exprima impreuna cu un grup de "rebeli". Se intampla peste tot, oriunde, oricand. Singura regula este: Nu intarzia! "Swatch se va asigura de asta". - afirma Dragos Nicolae - Director General Cellini.
CELLINI si STARLINK vor sa scuture lumea odata cu lansarea ultimei colectii Swatch "Shake the World"
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: