Exista o specie aparte de copywriteri care par sa se fi nascut plictisiti. Stau rezemati de masa din sala de meeting, dau ochii peste cap, au privirea pierduta in gol si vorbesc pe cel mai plictisit ton cu putinta despre cat de plictisiti sunt. Ce ii plictiseste ? Mai ales munca. Nu e cool sa muncesti, ba chiar e naspa. In plus, e bine sa pozezi in plictisit. Iti da un aer de superioritate existentiala.
Evident, pentru a fi in ton cu viziunea lor despre lume si viata, copywriterii cu pricina au fost nenorociti de destin sa lucreze numai cu oameni plictisitori, lucru care ii plictiseste si mai mult. Acesti oameni se cheama accounti. Totusi, si mai plictisitor este sa citesti un brief sau sa asculti parerile unui brand manager. Insa etalonul de plictiseala absoluta este produsul/brand-ul caruia trebuie sa-i construiasca o campanie de publicitate. Detergentul ala nenorocit si clietul ala incuiat ii mananca geniului nostru ficatii - el, care este un monument de inteligenta si creativitate.
Dupa ce se joaca pe calculator o jumatate de zi si mai construieste cateva avioane din hartie, se hotaraste sa mai scrie un scenariu de reclama pentru detergentul cu pricina. Asta dupa ce in prealabil se duce la baie si vomita putin, pentru a fi impacat cu sine insusi.
Comentarii