Marketing Research 2011, cel mai mare eveniment despre industria de marketing research din 2011, organizat sub umbrela SMARK KnowHow, va avea loc pe 23 si 24 iunie la Hotel Intercontinental.
Evenimentul reprezinta o oportunitate pentru toti cei care doresc sa afle detalii despre cele mai folosite metodologii si instrumente de cercetare puse la dispozitie de agentiile de cercetare, precum si studii de caz care sustin abordarile recomandare de agentii in aceasta perioada.
Cei 17 specialisti prezenti in prima zi de eveniment vor aborda diferite subiecte in cadrul celor 4 paneluri ale conferintei: Shopper Trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools.
Panelul Insights & trends monitoring beneficiaza de prezenta urmatorilor invitati: Adina Vlad (Managing Partener, Unlock Research), Alice Mihai (Business Development Director, ISRA Center), Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants) si Razvan Matasel (Managing Partner, Arsenoaiei&Matasel).
Adina Vlad, Unlock, va aborda subiectul paradoxurilor consumatorilor romani, pornind de la premisa ca modul in care romanii isi construiesc discursul este strans legat de specificul national. Cu alte cuvinte, prezentarea Adinei va pune accentul pe impactul pe care il au trasaturile culturale asupra comportamentului de consum, vorbind despre valori, atitudini dominante, comportamente specifice timpurilor „normale” versus celor „de criza”. Ea va expune o serie de observatii extrase din vietile romanilor, exemplificand manifestari ale acestora la nivel de consum.
Tot in zona analizei specificului romanesc se afla si prezentarea lui Alice Mihai, ISRA Center, care va vorbi in cadrul conferintei despre stilul de viata al romanilor si va incerca sa ofere o perspectiva de ansamblu asupra tendintelor in aceasta zona. Alice va prezenta o serie de informatii desprinse dintr-un raport despre subiectul sanatatii romanilor, cu privire la diferiti indicatori legati de starea de sanatate, obiceiurile alimentare, ingrijirea personala sau stilul de viata al romanilor.
Razvan Matasel, Arsenoaiei&Matasel, va aborda un subiect care pare a fi reversul medaliei in discutia generala din timpul panelului – goana dupa insight-uri. Pornind de la ideea ca insight-urile de consumatori inspira oamenii de marcom, dar nu inlocuiesc creativitatea in generarea de scenarii strategice care sa raspunda nevoilor consumatorilor, Razvan va milita pentru adoptarea de metode alternative de generare de insight-uri, capabile sa sustina comunicarea de brand contemporana.
Prezentarea lui Radu Bogdan, Brennan, va gravita in jurul unui target dezirabil pentru branduri, in acest moment – tinerii. Bogdan va anunta crearea unei platforme de cercetare de marketing pentru segmentul tanar si va prezenta primele informatii obtinute in urma acestei incursiuni in segmentul de varsta 14-21 ani, informatii care pot arunca o lumina clara asupra modului in care tinerii din ziua de astazi gandesc, actioneaza, apreciaza sau isi planifica viata.
Mai multe informatii despre SMARK KnowHow: Marketing Research 2011 si inscrierea la eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat.
Marketing Research 2011 este un eveniment organizat sub umbrela SMARK KnowHow. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri.