Editia AdBreak cu numarul #41, prezentata de Ciuc Premium, are loc in aceasta seara, la ora 19:30, in Music Club si este dedicata celor mai eficiente campanii ale anului trecut, premiate la Effie 2011.
In cadrul evenimentului, reprezentanti ai agentiilor care au castigat cele mai multe trofee anul acesta si membri ai juriului vor discuta despre studiile de caz ale campaniilor premiate la Effie 2011, inclusiv despre castigatoarea Grand Effie: Dedeman – “Fa o schimbare in viata ta!”. Referitor la studiile de caz, la seminariile “How to win an Effie”, care preced in fiecare an festivalul, se recomanda in fiecare an ca ele sa semene cu o poveste, usor de parcurs si de inteles, oferind o lectura placuta pentru membrii juriului. De aceea, la prima rubrica a serii, cea de Inspiratie, este invitat un jurnalist care nu numai ca are o scriitura captivanta, dar chiar preda un curs de jurnalism narativ. Va povesti cum isi gaseste el inspiratia pentru toate lucrurile iesite din comun pe care le face Cristian Lupsa, Editor la Decat o Revista.
Va urma panelul Debriefing, in cadrul caruia Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson) va vorbi despre campania premiata cu Grand Effie 2011: Dedeman – “Fa o schimbare in viata ta!”. Despre celelalte doua campanii ale McCann Erickson premiate in cadrul festivalului, Vodafone – “Nunta”, care a fost cea de-a doua nominalizata la Grand Effie, si “Noul ROM” va vorbi Dinu Panescu (Group Creative Director, McCann Erickson). Ioana Gheorghita (Senior Strategic Planner, GMP) va povesti despre campaniile Timisoreana premiate cu 4 trofee la Effie 2011: “Fotbal adevarat” si “Values standing the test of time”, al 4-lea trofeu fiind in categoria “Sustained Success”, pentru coerenta strategica in ultimii 3 ani. Despre campania Efix – “Concert la injectoare” si despre campania de lansare Mic.ro va vorbi Valentin Suciu (Creative Director, Odyssey).
In cadrul panelului Talk of the month vor fi discutate campanii ale Graffiti BBDO, Leo Burnett, Papaya si Publicis Romania premiate la aceasta editie a festivalului. Stefan Chiritescu (Head of Planning, Graffiti BBDO) va fi invitat sa vorbeasca despre cele 5 campanii ale Graffiti BBDO care au primit trofee anul acesta, pentru: Dacia, Romtelecom Voce, Romtelecom Clicknet, Salveaza Vieti, British American Tobacco. Victor Stroe (Strategic Planning Director, Leo Burnett) va povesti cum au functionat campaniile pentru Always, Lenor Parfumelle si Groupama Asigurari, iar Adrian Chiuhan (Strategic Planner, Publicis Romania) va vorbi despre rolul strategiei in cadrul campaniilor “Fructele iubesc Granini” si Renault - “Hitchhiker”. Despre doua branduri premiate la Sustained Success, Savana si CEC Bank, va vorbi Robert Tiderle (Creative Director, Papaya), care va oferi si o opinie despre aceasta editie a festivalului in calitate de membru al juriului. Din perspectiva juriului vor mai impartasi pareri si Stefan Chiritescu si Victor Stroe.
Editia #41 AdBreak va fi moderata de Ana Militaru, Redactor-Sef IQads.
Parteneri media ai evenimentului sunt: Q2M, 24FUN, Academia Catavencu, MONEY.ro.
AdBreak este un eveniment IQads, recomandat de Radio Guerrilla. AdBreak este singurul eveniment dedicat industriei de publicitate si marketing din Romania, care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads pe cei mai importanti profesionisti ai industriei si sa propuna spre dezbatere temele de actualitate din publicitatea romaneasca.
Despre IQads
Avand o audienta de 150.000 de unici lunar, IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.