"Revolutionary Road" - conceptul de lansare pe piata romaneasca a Castrol EDGE, creat de I.M. Smite

I.M. Smite a conceput si a implementat evenimentul de promovare a lansarii pe piata romaneasca a uleiului de motor Castrol EDGE Professional, informeaza un comunicat emis de I.M. Smite. Evenimentul a avut loc joi, 2 iunie, la Fratelli Social Club.

Conceptul evenimentului, "Revolutionary Road", consta in sublinierea diferentei dintre celelalte uleiuri de motor si Castrol EDGE, evidentiind calitatile acestuia din urma. Astfel, invitatii au experimentat trecerea de la "minimul necesar" la "performanta". La locatia petrecerii au fost pregatite doua camere. Prima in interiorul careia erau: lumina difuza, proiectii de slaba calitate insa lizibile, muzica in surdina, mancare constand in sticksuri, alune si chipsuri si nu existau hostesse. Cea de-a doua camera in care existau: jocuri de lumini, proiectii de 12 mp, live band, sampanie si cocktailuri, catering de 5 stele si hostesse. Alte doua hostesse au condus invitatii prin aceste camere in ideea de a demonstra ca ceea ce produsul Castrol EDGE promite este "exclusivitate".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related