Draftcb a dezvoltat conceptul creativ al campaniei "Descopera biscuitul care ti se potrivesre” care promoveaza marcile Belvita, TUC, Milka si Oreo, informeaza un comunicat al agentiei. Campania integrata contine spot TV, spot radio, print, POSM, o componenta de online (www.biscuitiimei.ro) si o campanie promotionala pentru consumatori.
In cadrul promotiei care se desfasoara in perioada 12 mai – 30 iunie, consumatorii se pot inscrie la concurs cu bonul de casa obtinut la achizitionarii unuia dintre produsele TUC, Milka, Belvita sau Oreo fie prin inregistrarea lui pe site-ul www.biscuitiimei.ro, fie prin trimiterea unui SMS la numarul dedicat, fie prin expedierea ambalajului produsului prin posta. Premiile acordate castigatorilor constau intr-un card de cumparaturi in valoare de 5000 de lei, 5 carduri de cumparaturi in valoare de 2000 de lei si 1400 de baxuri cu biscuitii preferati.