SMARK KnowHow continua seria evenimentelor dedicate comunitatii profesionistilor de marketing cu cea de-a doua editie a evenimentului Marketing Research. Acesta va avea loc pe 23 si 24 iunie la Hotel Intercontinental si va fi cel mai mare eveniment al anului pentru industria de cercetare de marketing, reunind 17 invitati din industria de research, publicitate si marketing.
Pe parcursul celor doua zile de conferinte si workshop-uri, participantii vor descoperi tendintele industriei de marketing research in 2011, precum si cele mai relevante aspecte ale modului in care cercetarea de marketing este folosita pentru a identifica insight-uri legate de comportamentul de consum sau pentru a masura experienta de achizitie si engagement-ul cumparatorilor. Research-ul online si tehnicile inovative de research, cum ar fi neuroscience, sunt alte doua subiecte dezbatute in cadrul celor doua zile de eveniment, pentru a oferi marketerilor un subiect de inspiratie si o perspectiv asupra modului in care isi pot planifica investitiile in cercetare.
Evenimentul debuteaza pe 23 iunie cu patru sectiuni care trateaza topicurile Shooper trends, Insights & trends monitoring, Online research si Innovative research tools, urmand ca cea de-a doua zi sa fie dedicata aprofundarii notiunilor de neroscience prezentate in cadrul conferintei.
Printre invitatii acestui eveniment se numara Adina Vlad, Managing Partener – Unlock, Alice Mihai, Business Development Director - ISRA Center, Andreea Cruce, Market Reseach Manager - Raiffeisen Bank, Carmen Wieck, Managing Director – Synovate, Cristina Vasile, Senior Research Consultant - GfK Romania, Daniel Enescu, General Manager - Daedalus Group, Florian Gheorghe, Director Retail Communication - Grey G2, Ingrid Lambru, Marketing Director - Mercury Research, Loredana Vladescu, Statistics and Panel Analytics & RoR Director - Ipsos Interactive Services, Maciej Karwowski, Research Unit Manager - Millward Brown Poland, Mihaela Uriciuc, Client Service Specialist - ISRA Center, Mihai Draghici, Production & Implementation Manager - Grey G2, Mona Opran, Managing Director – Saatchi & Saatchi X, Radu Bogdan, Managing Partner - Brennan Research & Consultants, Raluca Vladuti, Senior Qualitative Researcher - Daedalus Millward Brown, Razvan Matasel, Managing Partner - Arsenoaiei& Matasel, Traian Nastase, Online Project Manager – GfK Romania.
Pe 24 iunie va avea loc un workshop sustinut de Maciej Karwowski, Research Unit Manager - Millward Brown Poland. Acesta se adreseaza atat marketerilor, cat si agentiilor si va pune accent pe modul in care pot fi maximizate beneficiile obtinute din folosirea metodelor din neuroscience in cercetarea de piata, prezentand informatii si studii de caz despre trei abordari din aceasta zona – electroencefalograma, eye-tracking si asocierile implicite.
In cadrul evenimentului va fi lansat si cea de-a doua editie a Best Research Tools, primul ghid despre cercetarea de piata din Romania, un instrument util pentru marketeri in alegerea metodologiilor de lucru si a celor mai potriviti furnizori de servicii de cercetare din tara. Ghidul va fi oferit in mod gratuit tuturor participantilor la acest eveniment, precum si la celelalte conferinte si workshop-uri SMARK KnowHow.
Mai multe informatii despre Marketing Research 2011 si inscrierea la eveniment sunt disponibile pe site-ul dedicat: KnowHow.SMARK.ro
Marketing Research 2011 este un eveniment organizat de SMARK. Partenerii evenimentului sunt The Money Channel, Money.ro, IQads, SMARK, Casa de Traduceri si Q2M.
SMARK ofera continut editorial premium, accesibil exclusiv pe baza de membership de catre membrii sai, o comunitate atent selectionata a profesionistilor in marcomm din Romania. Isi propune sa devina un etalon de ‘smart marketing’ prin crearea unei platforme complexe de informare si consultanta in domeniu pentru membrii SMARK: publishing, evenimente, rapoarte de cercetare. SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.