[Update] Papaya semneaza campania "Scandia Sibiu - Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922": rebranding si doua noi sortimente

[Update] Papaya semneaza campania "Scandia Sibiu - Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922": rebranding si doua noi sortimente

Papaya a realizat proiectul de relansare a marcii Scadia Sibiu prin campania de comunicare "Scandia Sibiu - Bunatati romanesti cu dichis. Ca la 1922”, informeaza un comunicat emis de Creative Brand Communication. Campania contine spot TV, POSM si o actiune de degustare in magazinele de tip comert modern. Mesajul campaniei comunica atat relansarea brandului (Packshot, Packshot Pate Gasca, Logo) cat si lansarea a doi noi sortimente: pate de gasca si pate de fazan.

Conceptul campaniei este de a crea o legatura intre consumatori si cultura culinara a anului 1922, mesajul transmis fiind ca produsele Scandia Sibiu sunt "preparate cu dichis”: cu cele mai bune ingrediente folosite cu pricepere. De asemenea, campania transmite ideea ca retele produselor Scandia Sibiu sunt inspirate din cultura culinara a conacului anilor '20.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related