GAV a creat campania "Toti eroii mor" pentru promovarea sectiunii Shadows Shorts din cadrul festivalului TIFF

GAV a creat campania "Toti eroii mor" pentru promovarea sectiunii Shadows Shorts din cadrul festivalului TIFF

GAV a creat campania de promovare a sectiunii competitive Shadows Shorts (Horror&Thriller) din cadrul celei de-a zecea editii a festivalului TIFF, informeaza un comunicat emis de Free Communication. Campania creata pe conceptul “Toti eroii mor” este declinata in print si spot TV.

Spotul este un amestec de suspans si umor negru, fiind totodata fidel liniei stilistice a abordarilor din anii trecuti. Spotul va rula in cinematografe si pe plasmele din locatiile unde vor avea loc activitatile TIFF.

"Pot sa spun ca sunt alaturi de TIFF parca de-o viata intreaga. Cu zece ani in urma - zece ani de tranzitie inseamna o suta de ani in realitate - discutam cu Tudor Giurgiu, prietenul si colegul meu de generatie, despre identitatea vizuala a micului festival. Intre timp, datorita muncii, seriozitatii si mai ales pasiunii lui Tudor, a lui Mihai Chirilov si a intregii familii TIFF, pruncul a crescut si a ajuns un domn respectabil, fara sa-si piarda insa candoarea copilariei. Suntem onorati sa ii fim alaturi in continuare. La multi ani, TIFF!", a declarat Lucian Georgescu (Manager, GAV).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Jenny Thalia
acum 13 ani
Da, se simte nevoia sa recitesti macar o data vorbele cu har ale Marelui Lucica. Nu toti eroii mor cu una, cu doua...


Branded


Related