Daca ar sti toti sefii sa aprecieze angajatii care le tin piept...

Daca ar sti toti sefii sa aprecieze angajatii care le tin piept...

Cand a fost ultima data cand ati cunoscut un sef care sa aprecieze angajatii care isi sustin ideile, care tin cu dintii de principii, care se agita toata ziua si isi storc creierii pe tastatura pana la 11 noaptea „ca sa urce firma pan’ la cer” (si ei odata cu ea), vorba cantecului, si care lupta cu incrancenare, cu riscul sa deranjeze conducerea pentru ca si-au sustinut prea aprig ideile?

Nu stiu daca tine de tara in care traim sau de sefi ca specie, dar sefii nu sunt ca in spotul BestJobs - “Liga profesionista de joburi”.

Sefii nu sunt asa in viata reala. Sefii sunt ca in campania eJobs de acum cativa ani. Sefii sunt in acea perioada a lunii tot timpul si nu stii niciodata de ce. Sunt mirese parasite la alatar de la care nu stii niciodata la ce sa te astepti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Butonul inregistrare nu este bine taiat
acum 13 ani
Spotul celor de la Ejobs este cu cel putin 40 de ani de advertising peste cel de la BestJobs, trateaza subiectul intr-un mod funny, realizarea este de exceptie. Pe cand cel de la best nu are de-a face cu angajarea cu jobul in general. Puteau sa fie 2 tipe care se bateau cu perne in lenjerie intima si tot erau mai castigati pe partea de imagine decat spotul asta, mai ales ca puteau sa puna un slogan de genul "Stie sefa ce-ti place" sau o tampenie din asta care a inceput sa dea bine in reclamele romanesti. Spotul asta nu are sens, este chiar urat de privit iar realizarea lasa mult de dorit.


Branded


Related