Daca ar sti toti sefii sa aprecieze angajatii care le tin piept...

Daca ar sti toti sefii sa aprecieze angajatii care le tin piept...

Cand a fost ultima data cand ati cunoscut un sef care sa aprecieze angajatii care isi sustin ideile, care tin cu dintii de principii, care se agita toata ziua si isi storc creierii pe tastatura pana la 11 noaptea „ca sa urce firma pan’ la cer” (si ei odata cu ea), vorba cantecului, si care lupta cu incrancenare, cu riscul sa deranjeze conducerea pentru ca si-au sustinut prea aprig ideile?

Nu stiu daca tine de tara in care traim sau de sefi ca specie, dar sefii nu sunt ca in spotul BestJobs - “Liga profesionista de joburi”.

Sefii nu sunt asa in viata reala. Sefii sunt ca in campania eJobs de acum cativa ani. Sefii sunt in acea perioada a lunii tot timpul si nu stii niciodata de ce. Sunt mirese parasite la alatar de la care nu stii niciodata la ce sa te astepti.

Sefii nu stiu sa aprecieze „tupeistii” care isi dau parte in parte cu ei pana cand ii fac knockout cu inteligenta lor nemaivazuta. Sefii nu angajeaza oameni care sa se lupte pentru business, sefii angajeaza sclavi care sa spele pe jos in ring, sa le aduca scaunul si sa le stearga fruntea de sudoare cand se odihnesc ei (sefii), din luptele cu oamenii cu adevarat importanti, adica altii decat aia care lucreaza cu el.

Si insist pe modul in care sunt perceputi sefii in general de catre angajati pentru ca, indiferent care e procentul real de sefi normali la cap in Romania (adica asa ca in spotul asta BestJobs), majoritatea angajatilor (=targetul site-urilor de recrutare) ii percep pe sefi altfel. Ca mai sus. Iar reclamele trebuie sa le vorbeasca oamenilor despre ce ii doare pe ei de fapt, daca vor sa-i convinga. Adica, parafrazand axioma din "Filantropica", "mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste nici un ban": reclamele care nu vorbesc in mod credibil despre viata reala, primesc ignore. In traducere libera: buget de media trimis in excursie pe Apa Sambetei.

Promisiunea BestJobs pentru useri, cel putin din ce pricep eu din spotul asta, e ca vor gasi sefi cu coloana vertebrala, capabili sa cantareasca si sa aprecieze din ce stofa sunt croiti oamenii inca de la interviul de angajare. Si cu cat esti mai bataios, cu cat rezisti mai mult in ring, cu atat ai mai multe sanse sa fii angajat. Promisiunea BestJobs, foarte greu de tinut, dar cu siguranta remarcabila, chiar daca idealista, e ca angajatii vor gasi un astfel de sef care sa-i incurajeze sa devina campioni in domeniul lor.

Pe de alta parte, pentru companiile care publica anunturi de recrutare pe BestJobs, promisiunea e ca ii vor gasi pe cei mai buni dintre cei mai buni, ca aici trebuie sa pescuiasca daca vor doar inotatori campioni. Numai ca stim si noi prin cate CV-uri tre sa treci ca sa gasesti un campion.

Interesant e ca logoul BestJobs, care apare pe ecran la sfarsitul luptei din ring, ramane si in cadrul final, cu biroul, sugerand ca e, de fapt, biroul BestJobs cel in care s-a facut fantastica recrutare.

Deci spotul asta e (si) despre cat de bine isi recruteaza angajatii Calin Fusu? Ia sa-l intrebam.

[UPDATE] Ne-a raspuns Calin Fusu: "biroul de la final este biroul angajatorului, BestJobs este ringul pe care au loc meciurile importante din viata ta, am pastrat sigla pe final de spot... din inertie..".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Butonul inregistrare nu este bine taiat
acum 13 ani
Spotul celor de la Ejobs este cu cel putin 40 de ani de advertising peste cel de la BestJobs, trateaza subiectul intr-un mod funny, realizarea este de exceptie. Pe cand cel de la best nu are de-a face cu angajarea cu jobul in general. Puteau sa fie 2 tipe care se bateau cu perne in lenjerie intima si tot erau mai castigati pe partea de imagine decat spotul asta, mai ales ca puteau sa puna un slogan de genul "Stie sefa ce-ti place" sau o tampenie din asta care a inceput sa dea bine in reclamele romanesti. Spotul asta nu are sens, este chiar urat de privit iar realizarea lasa mult de dorit.


Branded


Related