Evian si-a propus inca o data sa demonstreze ca tineretea nu este doar o cifra in ani, ci o stare de spirit, motiv pentru care a ales copiii ca simbol reprezentativ si in campania "Let's baby dance", creata de BETC EURO RSCG, la 2 ani dupa lansarea campaniei "Roller babies", potrivit unui comunicat emis de Shakeadvertising.
Mesajul "Live Young" comunica viziunea Evian despre tinerete si este activat intr-o campanie care cuprinde o serie de portrete si de tricouri “Baby inside”, un film stop-motion, un videoclip interactiv, o aplicatie pentru iPhone.
Filmul stop-motion "Let's baby dance", lansat pe 19 aprilie, se bazeaza pe principiile flipbook-ului (carte cu pagini care contin ilustratii ce difera foarte putin astfel incat sa creeze senzatia unui film atunci cand este rasfoita rapid) din copilarie si arata succesiv femei si barbati care poarta tricouri cu printuri de copil in diferite posturi, dand impresia unor copii care danseaza pe ritmul muzicii.
BETC EURO RSCG pentru Evian: "Let's baby dance"
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: