Cifra de afaceri de 218.5 milioane RON pentru Grupul Lowe in 2010

Cifra de afaceri a Grupului Lowe a inregistrat o crestere de 4.3 mil. RON in 2010 fata de anul 2009, ajungand la 218.5 mil. RON, informeaza un comunicat emis de GolinHarris Bucuresti. Profiturile agentiilor din Grup au crescut cu 0.5 mil. RON, de la 2.06 mil. RON obtinute in 2009, la 2.57 mil. RON, profitul din 2010.
"Suntem multumiti de rezultatele pe care agentiile noastre le-au inregistrat anul trecut. Desi 2010 a fost un an in care piata de comunicare si-a continuat trendul descrescator, noi am reusit sa compensam prin castigarea de noi clienti. Ne-am dovedit flexibilitatea si capacitatea de a-i susţine pe clientii nostri si am preferat sa ne reducem profitul pentru a mentine standardele”, a declarat Veronica Savanciuc (Presedinte&CEO, Grupul Lowe).
Cea mai dinamica agentie din grup a fost HyperActive, a carei cifra de afaceri in 2010 a fost de 4,3 mil. RON, in crestere cu 80% fata de anul 2009. Profitul inregistrat de HyperActive in 2010 a fost de 31.571 RON, in crestere cu 68% fata de anul 2009, cand a fost de 18,810 RON. Tot in 2010, agentia de digital si-a dublat echipa si a infiintat un departament de creatie.
Initiative a inregistrat o cifra de afaceri de aproximantiv 161 mil. RON (in crestere fata de anul precedent, in care cifra de afaceri era de 152,1 mil. RON), cu un profit de 2 mil. RON (in scadere fata de anul 2009, cand profitul inregistrat a fost de 2,9 mil. RON).
Lowe&Partners a obtinut o cifra de afaceri de 25.8 mil. RON, in crestere cu 3 mil. RON fata de 2009, si un profit de 275.017 RON (in 2009, profitul inregistrat de Lowe&Partners fiind de 1.4 mil. RON). 
Brand Connection a inregistrat o scadere de aproximativ 10 mil. RON a cifrei de afaceri si o scadere de peste 50% a profitului (223.514 RON in 2010, fata de 508.656 in 2009).
GolinHarris Bucuresti are o cifra de afaceri de 5,6 mil. RON, mai mare cu circa 450.000 RON fata de 2009) si un profit de 43.554, similar celui din anul 2009.
Pentru anul 2011,  Grupul Lowe estimeaza ca cifra de afaceri va creste cu aproximativ 10%, iar 20% dintre venituri vor veni din zona de digital. In 2011, grupul Lowe va ajunge de la 121 de angajati, cat are in prezent, la 135 de angajati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related