Proximity, prima agentie de marketing direct din Romania, si-a anuntat relansarea site-ului, proximity.ro, prin intermediul unui DM constand intr-un aparat de radio cu un singur ascultator, caruia ii transmite un mesaj personalizat.
Mesajul inregistrat pe radio este urmatorul: "Iti trebuie acum un subiect tare si tot ce ai la indemana este un teanc de comunicate cu non subiecte. Totusi, printre noi sunt si cativa care vor sa-si depaseasca limitele. Adevarata sursa a subiectelor tale. Idei care zguduie conventionalul pentru a schimba atitudini. Da, tot publicitate se numeste si cand cunosti atat de bine un consumator incat il pui in fata unui mesaj comercial intr-un fel nemaintalnit pana atunci. Iar uimirea traita il transforma intr-un alt om. Cu un alt comportament de cumparator. Inovatia poate lua forma unei conserve, a unui banal dosar juridic sau chiar a unui post de radio cu un singur ascultator. Tu. Ramai pe receptie. Niciodata nu stii ce alte surprize pot aparea”.
Schimbarea produsa site-ului Proximity Worldwide consta intr-un nou template dezvoltat de BBDO Canada, iar proximity.ro a fost adaptat in Romania de Proximity si Kaleidoscope.