Pauza publicitara de 12 minute pentru asocierea Stella Artois - festivalul de la Cannes

Pentru lansarea scurtmetrajului "King” pe canalul Film4, Stella Artois a cumparat calupul publicitar din prime-time, de 12 minute - una dintre cele mai lungi pauze publicitare din istoria UK, potrivit marketingmagazine.co.uk . "King of Cannes" este un scurtmetraj care a promovat sponsorizarea acordata de Stella Artois pentru Cannes Film Festival, iar premiera filmului a fost vineri, 20 mai.

Reclamele obisnuite au fost inlocuite cu trailererele in centrul carora a fost Jacques d’Azur supranuit "The King of Cannes", personajul creat pentru promovarea colaborarii Stella Artois - Festivalului de Film de la Cannes.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Sorin Papacu
acum 13 ani
dar Stella de la noi, baietii de la Romanica...au miscat si ei ceva?un deget?o atentie?


Branded


Related