Reteaua JWT si-a redefinit pozitionarea globala, sub conceptul “worldmade”, informeaza un comunicat emis de MakeSense PR.
“Worldmade este ideea noastra de brand, filozofia noastra pe partea de creatie si o descriere a ceea ce suntem. Daca ar fi sa avem un slogan, atunci acesta ar fi ‘Worldmade’. Asa cum produsele, filmele, arta si inventiile arata unde au fost facute, asa si ‘Worldmade’ indica ceva ce a fost facut de JWT”, se spune in The Worldmade Manifesto, document in care sunt expuse toate elementele care definesc activitatea agentiilor care, impreuna, inseamna JWT, precizeaza comunicatul. “Worldmade este o eticheta a calitatii si inspiratiei si un model pentru intreaga lume. Aceasta este puterea unica pe care o conferim clientilor si brandurilor lor. Worldmade inseamna JWT in actiune”, se mai arata in manifestul JWT.
“Worldmade reprezinta abordarea pe care JWT o are pentru strategie, idei si realizarea activitatilor sale”, declara Guy Murphy (Global Planner Director, JWT).