Conform AdWords Monitor, cele mai scumpe expresii din topul celor mai cautate cuvinte-cheie din zona beauty sunt "parfumuri online" si "epilare definitiva"

Conform Topului realizat de "AdWords Monitor” cele mai scumpe doua cuvinte pentru care advertiser-ii platesc 1,12, respectiv 1,03 euro sunt: "parfumuri online” si "epilare definitiva”, informeaza un comunicat emis de Ginger PR. Studiul de monitorizare a campaniilor prin Google AdWords, dezvoltat de Today’s are in vedere perioada aprilie 2010 – mai 2011.
Printre cele mai folosite expresii legate de produs din industria beauty, se regasesc "cosmetice” si "parfumuri”, utilizate de 35, respectiv 25 dintre advertiseri. Expresiile cele mai folosite din aceeasi industrie, legate de servicii sunt "salon slabire”, respectiv "epilare definitiva” la care au recurs 10, respectiv 9 dintre advertiserii cei mai prezenti pe piata.
Printre advertiserii prezenti pe piata se regasesc atat firme care comercializeaza produse sau servicii in mod traditional, cat si firme ale caror principala piata de desfasurare este cea online. Cei mai activi advertiseri, a caror prezenta este constanta si puternica in mediul online, sunt reprezentati de firmele care comercializeaza produse cosmetice online.
O nisa a carei promovare a crescut este cea a cosmeticelor bio, 11 dintre advertiserii din aceasta categorie fiind prezenti constant in statisticele AdWords Monitor. Printre furnizori de servicii din zona beauty sunt si cei care au saloane de bronzare organica.
De asemenea, a devenit mai vizibila promovarea advertiserilor din afara capitalei care folosesc expresii precum "epilare definitiva Timisoara” sau "salon infrumusetare Cluj”.
Promovarea prin campanii de AdWords se desfasoara si pentru produse de uz personal cu preturi ridicat,: "aparat epilare definitiva” fiind una dintre expresiile des intalnite. "salon slabire” si "salon epilare” sunt expresiile pozitionate in topul celor mai utilizate pentru promovarea zonei de infrumusetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related