Draftfcb a realizat la nivel international campania de promovare Nivea "100 DE ANI. GRIJA PENTRU PIELE. PENTRU VIATA” a carei buget global de marketing pe 2011 este in valoare de 1 miliard de euro, informeaza un comunicat emis de agentie. Investitia in campania de advertising se ridica la peste 70% din buget.
Endorserul acestei campanii este Rihanna a carei melodie "California King Bed” va acompania actiunile de comunicare internationale.
Campania la nivel local cuprinde o componenta de ATL, una de BTL si una de PR. Promovarea clasica este realizata prin intermediul spotului TV, executiilor in presa scrisa si prin OOH. Promovarea BTL se desfasoara prin intermediul cabinelor foto Nivea amplasate in Bucuresti, Constanta, Iasi, Brasov, Cluj si Timisoara unde consumatorii isi pot face fotografii pe care le pot obtine atat in format fizic, cat si digital. Fotografiile vor fi integrate in filmul aniversar Nivea 100 care va fi proiectat pe cladirea Cocor din Bucuresti in perioada 26 - 28 mai.
Comentarii
(comentariul ar fi fost mai lung decat articolul)