Brandstalk a realizat packaging-ul pentru lansarea pe piata a sortimentelor Margaritar Demerara si Golden Granulated, informeaza un comunicat emis de Porter Novelli. De asemenea, Brandstalk a creat OOH-ul neconventional destinat promovarii designului de ambalaj. Campania se desfasoara in perioada 21 aprilie - 21 iulie 2011.
Aceasta campanie urmareste acelasi concept de inovatie pe care a fost construita si campania precedenta (octombrie - noiembrie 2010), destinata promovarii brandurilor Margaritar Brun de Mauritius si Margaritar Zahar Cristal. Conceptul campaniei exploateaza principalul diferentiator al produsului: procesul de obtinere a zaharului practicat de sute de ani in insulele Mauritius.
"Am vrut sa aducem in Bucuresti o mostra de exotism, asa ca am reconstruit, in relief, un snop de trestie de zahar, pentru a sugera procesul de extragere a sevei dulci din tulpinele de trestie, care permite pastrarea vitaminelor si a mineralelor naturale. Astfel incercam sa transpunem privitorii, fie si pentru cateva secunde, in lumea exotica a plantatiilor de trestie din Mauritius”, a comentat Sorin Soroceanu (Marketing Manager, Agrana Romania).
Campania precedenta a avut in centru doua spoturi 3D. Spotul Margaritar Zahar Cristal a fost realizat de casa de productie Domino sub coordonarea agentiei de creatie The Ad Store, dupa o idee a agentiei BLAU Creativ. Spotul Margaritar Brun de Mauritius a fost conceput de agentia BrandsTalk si produs de Studio Set.
Comentarii
La zahar HD, 3D si cate si mai cate.. de ce nu si LEDzahar!