AdVenture a implinit 3 ani

La varsta la care cei mai multi dintre noi incepeam sa ne punem marile intrebari, de genul "Tati, de ce se misca norii pe cer?", AdVenture trage linie si isi face inventarul: a colaborat cu peste 30 de clienti, a conceput si implementat peste 150 de proiecte, a crescut de la 2 angajati la 12 si, nu in ultimul rand, va incheia acest an cu o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro.

Cum au fost acesti 3 ani? Fiecare dintre cei 3 asociati are cate un raspuns. "Daca ar fi sa o luam de la inceput, poate as mai schimba ceva pe ici pe colo, dar lucrurile mari le-as face exact la fel.", spune Alex Zamfir. "Nici nu stiu cand au trecut acesti ani. Totul a inceput ca o joaca si, din fericire, am reusit sa ne pastram buna dispozitie, indiferent de situatie" adauga Liviu Redeleanu. "Cred ca este mai putin important cum au fost pentru noi. Intrebarea asta ar trebui sa o punem in primul rand colegilor si partenerilor nostri" completeaza Toni Iuruc.
"Fie ca a fost vorba de campanii integrate, promotii, evenimente speciale, crearea unor branduri sau proiecte punctuale, am incercat de fiecare data sa nu ne abatem de la sloganul nostru: One of a kind. Cu siguranta nu am reusit de fiecare data, dar avem realizari care pot fi definite ca purtand amprenta AdVenture" povesteste Liviu Redeleanu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related