Campania de promovare a produsului Paranix realizata de Itsy Bitsy a avut scopul de a informa parintii in legatura cu tratamentul impotriva paduchilor

Campania de promovare a produsului Paranix realizata de Itsy Bitsy a avut scopul de a informa parintii in legatura cu tratamentul impotriva paduchilor

Itsy Bitsy a creat si implementat campania de promovare a spray-ului impotriva paduchilor Paranix, informeaza un comunicat emis de GMP PR. Campania a cuprins o componenta de ATL constand in doua spoturi radio (1 si 2 ) dedicate promovarii produsului Paranix si in sponsorizarea emisiunii "Meditatii pentru parinti”, moderate de Adriana Titieni. Componenta de online a presupus promovarea prin intermediul site-ului (www.itsybitsy.ro) si prin intermediul newsletter-ului.

De asemenea, campania a fost elaborata pe doua etape: prima - de familiarizare a publicului cu problema paduchilor la copii prin intermediul emisiunii "Meditatii pentru parinti" si cea de-a doua dedicata scoaterii subiectului din zona tabu.
Spoturile radio creat de Itsy Bitsy a fost dedicat promovarii atributelor produsului Paranix. Editiile emisiunii "Meditatii pentru parinti” au fost create intr-un format de tip "testimonial”, care aduc aduc raspunsuri si solutii practice la diverse preocupari sau intrebari ale parintilor referitoare la cauzele si tratamentul impotriva paduchilor de cap.
"Spray-ul Paranix este aliatul parintilor si educatorilor in lupta contra paduchilor de cap si de aceea am ales Itsy Bitsy ca si mediu de comunicare a beneficiilor acestui produs. Experientele anterioare ne-au demonstrat ca sfaturile Itsy Bitsy in cresterea copiilor au mare impact asupra parintilor si admiram responsabilitatea Itsy Bitsy de a recomanda doar produse potrivite celor mici si sfaturi folositoare in cresterea lor sanatoasa. Componenta de educare a campaniei are in vedere ca, in perioada scolara, parintii trebuie sa constientizeze ca paduchii ii pot afecta pe copiii lor si pe cei din jur si de aceea trebuie sa foloseasca un tratament eficient impotriva acestora”, a declarat Antonio Marinescu (Marketing Manager, Omega Pharma).
Campania trateaza subiectul epidemiilor de paduchi intr-un mod direct, aducand in discutie problemele si solutiile cele mai eficiente.
Targetul primar al campaniei il constituie mamele, iar in plan secundar campania li se adreseaza copiilor care constientizeaza problema sau educatorilor care s-au confruntat cu epidemii de peliculoza.
Unul dintre scopurile promovarii a fost acela de a crea o campanie de informare si educare a parintilor cu privire la tratamentul contra paduchilor si alternativele la metodele traditionale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related