Publicis a conceput si implementat evenimentul de prezentare a 7 modele cu noul design Renault

Publicis a conceput si implementat evenimentul de prezentare a 7 modele cu noul design Renault

Publicis a dezvoltat si a implementat evenimentul de prezentare al celor mai noi modele Renault in urma castigarii pitch-ului organizat la inceputul lunii aprilie, informeaza un comunicat al agentiei. Evenimentul s-a desfasurat pe 17 mai la Clubul Diplomatic, unde au fost prezentate cele mai noi modele si serii limitate din gama Renault.

Schimbarea de viziune Renault cu accentul pe design a fost sincronizata cu semnatura de brand “Drive the Change”. Lansarea pe piata a 7 noi modele Renault sustine orientarea de design Renault catre dinamism, sportivitate si eleganta rafinata.

Polul chich-elegant a fost reprezentat de modelele Megane CC Floride, Twingo Miss Sixty, Latitude si de Laguna Coupe. Latura sportiva a marcii Renault a fost reprezentata de modelele Megane GT Line, Megane RS si Fluence Passion.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related