Castigatorii trofeelor CLIO Special Awards 2011 la categoria "Facebook Integrated Media" sunt: Digitas si Crispin Porter + Bogusky, din Boulder si, respectiv, din New York, pentru campania "Small Business Saturday", pentru clientul American Express OPEN, agentia walker, din Zurich, pentru campania "What Zürich needs", realizata pentru Partidul Social Democrat din Elvetia, si BBDO New York pentru campania integrata de promovare pentru DVD/Blu-Ray cu sezonul 2 din serialul "True Blood", potrivit listei castigatorilor publicata pe site-ul oficial al premiilor CLIO.
Fan Page-ul pentru Small Business Saturday, o zi initiata de American Express pentru sprijinirea economiei locale si a afacerilor mici, a reusit ca in 3 saptamani sa devina pagina cu cea mai mare crestere de pe Facebook.
Obiectivul campaniei facute de agentia walker a fost sa ii determine pe tinerii din Zurich sa voteze si, mai ales, sa ii voteze pe cei 4 candidati din partea Partidului Social Democrat. Strategia propusa candidatilor a fost "sa fie tacuti, sa asculte oamenii, sa produca rezultate". Tinerii puteau posta pe pagina de Facebook "Was Zurich braucht" mesaje despre transformarile pe care le-ar vrea in oras, cele mai populare dintre acestea urmand sa fie implementate de catre cei 4 candidati.
Campaniile castigatoare la CLIO Awards 2011, sectiunea Facebook Integrated Media
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: