Au fost anuntati castigatorii CLIO Awards 2011

Castigatorii celor 13 sectiuni de la premiile CLIO 2011 au fost anuntati pe site-ul oficial al competitiei, iar Adweek a publicat in exclusivitate lista castigatorilor de la categoriile speciale, cu 3 zile inainte de gala de premiere, care are loc maine la New York.
Astfel, potrivit Adweek (http://bit.ly/jsyJr0), agentia anului este AlmapBBDO, iar reteaua anului a fost desemnata BBDO. De asemenea, advertiserul anului  este Nike, iar compania de productie a anului este Smuggler.

La sectiunea “Content  & Contact”, Grand CLIO a fost castigat de Crispin Porter + Bogusky, Boulder, si Digitas, New York, pentru proiectul American Express - “Small Business Saturday”, prin care ziua de 27 noiembrie 2010 a fost dedicata micilor intreprinzatori, afacerilor locale, avand ca rezultat cresterea vanzarilor acestora cu 9% intr-un singur weekend.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related