Concursul de UGC "Saluta Cremita" scoate din consumatori ce au ei mai excentric

Concursul de UGC "Saluta Cremita" scoate din consumatori ce au ei mai excentric

Draga Sonia,
Tin sa te anunt ca am intrat intr-o noua era a penibilului. Da, ai reusit sa gasesti niste concursuri de UGC cu-adevarat nefericite la vremea lor. Dar au fost inlocuite de o noua generatie in fruntea careia sta un concurs care le lasa in urma cu mult pe alea despre care ai scris tu: concursul de UGC de la Cremita. Read and weep.
Ne batem pentru biscuiti
E un concurs care desi cere participantilor sa vizioneze mai intai spoturile cu Viorel si Simona, n-are nici o legatura cu

strategia de comunicare a campaniei. Sloganul: "Cremita vrea sa te cunoasca”. Cereri: "Saluta Cremita printr-un filmulet, o fotografie sau un mesaj” + formular. Modalitate de alegere a castigatorilor: extragere la sorti saptamanala. Premii: 50 de premii a cate 100 de bucati Cremita sau 100 de premii a cate 24 de bucati Cremita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related