[Update] Pentru Millennium Bank, Pukka dezvolta concursul de UGC care incurajeaza participantii sa faca in casa activitatile pe care le-ar face in mod normal afara

[Update] Pentru Millennium Bank, Pukka dezvolta concursul de UGC care incurajeaza participantii sa faca in casa activitatile pe care le-ar face in mod normal afara

Pukka a creat si a implementat campania interactiva pentru promovarea contului curent e-Cont (www.primul-e-cont.ro) lansat de Millennium Bank (www.millenniumbank.ro), informeaza un comunicat emis de Millennium Bank. Campania include doua etape: una de teasing (care a debutat pe 1 mai 2011) si cea de-a doua care cuprinde un concurs creat pe baza rezultatelor din prima faza (16 mai - 10 iulie 2011). Promovarea campaniei s-a desfasurat in mediul online prin intermediul site-urilor precum si pe Facebook.

Etapa a doua a campaniei cuprinde concursul de UGC "Cel mai outdoor lucru facut indoor", care incurajeaza participantii sa inscrie fotografii sau filme in care sunt surprinse cele mai creative modalitati de a face diferite activitati in interiorul casei, activitati care, in mod normal, se desfasoara in afara casei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related