Au fost anuntate echipele participante la cea de-a patra editie a Cupei Agentiilor la Fotbal Bergenbier, cea mai competitiva de pana acum, cu un numar-record de echipe inscrise, 35. Reprezentativele din Liga I a marketingului si publicitatii din Romania se vor infrunta pentru cel mai important titlu sportiv din industrie: acela de Agentia Anului la Fotbal.
Dupa o serie de antrenamente, dar si brainstorminguri intensive, echipele se vor intrece pe 20 si 21 mai, incepand cu ora 10 si pana la ultimul gol, la Daimon Sports Club, Bucuresti. Intrarea este gratuita si permisa tuturor celor interesati, fie ca e vorba de sustinatori ai echipelor participante, sau de pasionati de publicitate si/sau de fotbal.
Cele 35 de echipe care vor participa sunt, in ordinea inscrierii: Next Advertising, Infinit Solutions, DREAM TEAM thegroup (reprezentativa Media Investment – The Group), Mediafax Monitorizare, MV COM (reprezentativa Motion Vision Communication), Leo Burnett & Target, Carturesti, MachTeam (reprezentativa MachTeam Soft), Fieldstar, Kinecto Smokers (reprezentativa Kinecto), Echipa Bloggerilor, GfK Media, FC Monopoly United (reprezentativa Monopoly Media), Mercury360, ERKA Unlimited (reprezentativa ERKA Promotions & Events), Martienii din Floreasca (reprezentativa OmnicomMediaGroup), Mailers, ARBO Soccer (reprezentativa ARBOinteractive), McCann Erickson, Grey-G2, FIRSTeam (reprezentativa First Advertising Agency), Natural Born Players (reprezentativa Q2M), Digital4, Papaya Mecanica (reprezentativa Papaya Advertising), Frank Communication, Odyssey, Senior Interactive, Radio Boyz (reprezentativa Alfa Cont), Ogilvy, GMP-Webstyler, Wunderball (reprezentativa Wunderman Partnership), Union TEAM (reprezentativa Media Union Advertising), Publicis, Kubis Football Club (reprezentativa Kubis Interactive) si Saatchi & Saatchi.
Rezumata in cifre, editia 2011 a Cupei va arata astfel: 2 arbitri de centru, 3 terenuri de fotbal, 8 grupe, 35 de echipe participante, peste 70 de meciuri si peste 1.000 de minute de fotbal creativ. La final, vor fi desemnate cele mai bune 3 agentii si se vor acorda cateva premii speciale: Goalgetterul competitiei (cunoscut printre participanti si drept Cel mai Effie jucator), Cea mai infocata galerie, Cel mai frumos gol, Cel mai masculin exemplar (acordat prin votul participantelor la eveniment), Cel mai popular jucator (ales prin numarul de like-uri de pe profilul de Facebook al IQads) si Cel mai creativ blazon+mesaj.
Regulamentul competitiei este disponibil pe site-ul cupaagentiilor.ro, alaturi de informatii despre echipele care si-au anuntat participarea in competitie, impartirea pe grupe, blazoanele si mesajele transmise de jucatori adversarilor.
Cupa Agentiilor la Fotbal Bergenbier este de patru ani locul traditional de (re)intalnire a jucatorilor din marketing si comunicare, pe un altfel de pitch, fiind un eveniment organizat de un jucator recunoscut al industriei – IQads si avand ca sustinator-fondator Bergenbier si ca partener tehnic PUMA.