Odyssey semneaza noua campanie realizata pentru Nutriday ce se desfasoara in perioada 1 mai – 30 iunie, informeaza un comunicat emis de agentie. Campania se va desfasura atat in mediul offline prin intermediul spotului TV, cat si online prin intermediul site-ului (http://bit.ly/jstSAD) si prin intermediul new media.
Campania este sustinuta si de o promotie ce presupune cumpararea a 6 produse Nutriday Natural sau Nutriday Delicios si inscrierea codului de pe bonul fiscal pe site-ul dedicat.
Conceptul de “confruntare intre regiuni” este ilustrat in spotul TV prin intermediul duelului verbal a trei dintre reprezentantele regiunilor aflate in competitie. De asemenea, sintagma ce reprezinta call to action-ul campaniei “Regiuni, concurati si castigati!” sustine ideea de intrecere intre diferite regiuni geografice din Romania.
“In spot am ilustrat acest lucru printr-un duel verbal intre trei personaje reprezentative pentru cate o zona geografica a tarii. Aceste personaje surprind prin limbaj si prin atitudine spiritul regiunii pe care o reprezinta, duelul lor fiind antrenant si savuros”, a declarat Anca Baciu (Copywriter Odyssey).
“Premiile au fost integrate direct in dialogurile personajelor, o data pentru a potenta discursul competitiv si in al doilea rand pentru a le evidentia mai bine in cadrul spotului. Iar muzica pe care am folosit-o este una traditionala si alerta, provocand si mai mult la competitie”, a adaugat Diana Papuc (Art Director, Odyssey).
Castigatorii vor fi premiati atat cu premii zilnice si saptamanale, cat si cu un tur culinar prin tara la bordul unui Citroen Grand C4 Picasso (pentru castigatorul final si familia lui).
Odyssey semneaza campania pentru Nutriday "Regiuni, concurati si castigati!"
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: